Умови повернення коштів Клієнту

100% повертається оплата за сесію чи консультацію:

  1. Якщо психотерапевтична сесія не відбулася з ініціативи терапевта без запропонованого іншого часу для її проведення та його узгодження з Вами.
  2. Консультація інших лікарів та немедичних спеціалістів, що не відбулась з ініціативи лікаря або іншого спеціаліста без запропонованого іншого часу для її проведення та його узгодження з Вами.
  3. У разі форс-мажорних обставин та обставин непереборної сили ( Закон України «Про торгово-промислові палати в Україні», а саме стаття 14.3)

 

50% повертається оплата за сесію чи консультацію:

  1. якщо Клієнт попередив про те, що не прийде на консультацію ( сесію) не пізніше, ніж за 24 години до визначеного часу консультації ( сесії).

Кошти не повертаються: У випадках, коли психотерапевтична сесія або консультація лікарів інших спеціальностей, а також спеціалістів немедичних спеціальностей скасовується Клієнтом пізніше ніж за 24 години або Клієнт не з’являється без попередження — сесія (консультація) вважається проведеною і підлягає повній оплаті.

 

Відповідно до статті 10. Права споживача у разі порушення умов договору про виконання робіт (надання послуг) закону України «Про захист прав споживачів», то  Виконавець не несе відповідальності за невиконання, прострочення виконання або інше неналежне виконання зобов’язання та недоліки у виконаних роботах або наданих послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого споживача чи внаслідок дії непереборної сили.

 

Щоб зробити запит на повернення грошей, Вам необхідно відправити лист на пошту (info@psychobalance.com.ua) У листі вкажіть ПІБ, назву оплаченої послуги та причину повернення (Шаблон заяви) та додайте чек чи платіжну квитанцію. Термін розгляду заявки складає 1-3 робочих дні. Після підтвердження заявки, повернення грошей відбувається протягом 7  робочих днів.

 

Всі повернення здійснюються переказом грошової суми на вказану клієнтом карту VISA/MASTERCARD.

 

Повернення  можливе виключно на той рахунок чи карту з якої здійснювалася оплата.

Тривалість транзакції – від 1 до 7 банківских днів.

*При оформленні повернення утримується сервісний збір і комісія банку за рух грошей.

 

Слід звернути увагу на  те, що якщо оплата проводилася через РРО з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу), то повернення коштів за не надану послугу здійснюється на розрахунковий рахунок клієнта (покупця), відкритий у банку.

 

Окремо зазначаємо, що повернення коштів за неотриманий товар (не надану послугу) здійснюється у тій формі оплати у якій була здійснена розрахункова операція.